کانون "سفیران هدایت" بجنورد میزبان خدمت رسانی به همسایه های مسجد
کانون "سفيران هدايت" بجنورد ميزبان خدمت رساني به همسايه هاي مسجد

کانون "سفیران هدایت" بجنورد میزبان خدمت رسانی به همسایه های مسجد

طرح مسجدي #اول_همسايه با ميزباني فعالان مسجد حضرت موسي بن جعفر عليه السلام، با هدف خدمت رساني به محله حصار شير علي بجنورد اجرا شد.
شناسه خبر : 44995 تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ اهالی محله حصار شیرعلی بجنورد که یکی از محله های قدیمی و کم برخوردار شهر بجنورد است، با آغاز ماه شعبان شاهد اجرای برنامه و طرح مسجدی #اول_همسایه  بود

این برنامه که به همت اهالی مسجد به ویژه کانون فرهنگی هنری "سفیران هدایت" انجام گرفت، با حضور دستگاه های خدمت رسان و فرهنگی خدماتی نظیر مشاوره خانواده و دندانپزشکی و مامایی  و نیز احکام شرعی همراه با اقامه نماز جماعت به اهالی ارائه شد.

حجت الاسلام الهی، مدیر کانون فرهنگی هنری سفیران هدایت  در این باره گفت: با اجرای این طرح که از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، چهارشنبه های هر هفته با محوریت محله های محروم انجام میگیرد، سعی شد تا برخی از مشکلات محله مطرح و خدمات بهداشتی و پزشکی به صورت رایگان و آسان به مردم ارائه شود.

 

وی اظهار داشت: دیدار با خانواده شهیدان والامقام مشکین فام و سیران حصاری، اجرای مسابقه فرهنگی با هدف آموزش آموزه های دینی نیز برای کودکان ونوجوانان حاضر اجرا شد.

 

حجت الاسلام الهی مشاوره صورت گرفته را شامل مسایل حقوقی، خانواده، روانشناسی و ارتباط با کودک و نوجوان، اشتغال و کارآفرینی، مشاوره ازدواج، آموزشی و تحصیلی و نیز اهمیت حجاب و جهاد تبیین اعلام کرد که با استقبال اهالی محل رو به رو شد.

پایان/